Närmar mig 40!!!

KG;D... Japp Nu närmar jag mig 40kg i hantellyft då alltså!
Känns riktigt bra.. :)
Dagens muskelgrupp på listan i dag vat rygg och baksida axlar... ;P

Jobbade dagen to day...

slutade vi en pefekt tid i dag, 15.00 så jag slamrade hem fort som f*n o hinkade i mig yttlogare kaffe för att sedan bege mig till gymmet för att sedan där göra ett duper pass...

Vilket de blev, ifall inget man ska klaga på iaf... ^^

Hann ej blogga i går så lägger in en bild på en måltid som jag hade igår, i dag.

För ja tyckte ju de vart mumma... ;P
Kikärter,lite ris,isbergsallad,rödlök, Och stekt ägg, plus en pd. och 1morott. ^^

Inkommen i omklädningsrummet på gymmet, kom jag på att ja hade glömt kameran hemma så tog ba nån bild med mobilen ist så de kunde bli nån bild uppslängd här ...

Blåsta lite på de varma koffiet, vetjag innan ja drog t jobbet!!


Slöt ögonen på rasten, höll på somna då klockan ringde... hade viljat ligga kvar! 






ps: Ursäkta den suddiga bilden... Men som ja kankse nämnt så är min mobilkmera inte den bästa, men ni vet ju hur jag ser ut... ^^

Ha de bäst! För de ska jag på mina 3-dagars lediga dagar!!  ;PP

Se yaa!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0