Alla vet väl att jag inte kan ändra på något som är bestämt...

Precis.... En rikigt envis j*vel är vad jag är!!
redan i går bestämde jag mig för att köra 2-pass i dag, bara för att jag missade en muskelgrupp igår för att jag vilade... Kunde vilat den muskelgruppen (om jag viljat)_ men neehee ;P jag vill ju köra på när energin orkar!!

Nya record i benpasset i morse, både i knäböj och benpressen... Detta är min anrd bloggning i dag så vill ni läsa om mitt första pass i morse så gå tillbaka ett snäpp, vetjag!! ;D

För nu ska de snackas om kvällspasset som gjordes för ett tag sen nu...
Blev pecs och biccor (biceps) (Skulle kört axlar och biccor men de går inte om jag skulle kört bröst i morn så jag vände på steken och körde bröst i dag så får de bli axlar i mornbitte istället....   

Fint de!! ;D

Kv-pass blev bra.. MEN inte de bästa... kör tunga reps och jag vart själv på gymmet, och vid tunga repitioner behövs de i bland en liten knyff för att få upp dom...


Fick sänka viken, motviligt!! och köra så gott jag kunde på den vikten, körde nästintill överdrivet-sjukt stikt bara för att de skulle på något vis kännas lite tyngre... ;PP


Annars gick de super... Pump blev de och svettigt värre!!
Migränen har varit i chack med hjälp från värktabletter så klart!! =P


 Se ya!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0