Aldrig tillräckligt trött för att...

Inte kunna träna.... Blir oftast en ny boost med energi när tiden tickar sig mot fyra tiden som idag-gymtime!!
Dagens pass bestod av bennnnn. MEN...hade fortfarande träningsvärk i dom,

i bakredelen så jag tog sådana övningar som i precip bara tar främre lår, blev ett sjukt härligt pass!! Vilket jag kanske inte anade.... men fuck vad fel jag hade då!! =DD


Har någ aldrig kännt på ett såt tryck-pump jag fick i låren som i dag och den här j*vla smärtan vid hög reps-den är ju för bövelen helt sjuk!

Jobbat dagen i dag, så körde(cyklade) dirket till gymmet där efter (vilket jag kunde för jag var ju smart någ att ta med gymväskan till jobbet i dag så ja slapp köra hemom först.... skönt! =D

Nee nu har jag avrundat känner jag...

Avslutar med att för 7veckor sedan och 4dagar så avslutade jag min deff, vägde in mig på 61kg. Nu väger jag 69kg!!!!!!
Nemen... HÖPPSAN.. ;PP

Ha de gott! Se ya.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0