Ya då var det på att igen!! ;)

Helgen den har flugit iväg för fort denna gången tycker jag, kändes som om jag nästintill sov igenom den och när jag inte sov så åt jag, HAHA! ^^

Vilar ju helt på Lördagar, då det bara är slapp och äta dag. På Söndan var det baksida axlar plus biceps som gällde... Måste säga att det är j*vla skönt med ett pass på "smådelar" som då axlar o biceps på en Söndag då man kan vara sockerbakis som jag. hehee....




En bild på biceps curl med stång, och enarms curl koncentrerad/Blod sprängd i huvudet eller vadå.;P

Yaa och i dag är det ju ben och axlar(fram) som gäller/gällde... Måste säga att köra axlar efter ett benpass är f*n och med helt otroligt att man "jag orkar" för fyy vad ett benpass tar musten UR en... BOKSTAVLIGT!!
Men jag säger då det VILJA äger allt!!!!!!!


Fick ändrar lite i bland benövningarna idag pågrund av att den var upptagen... Så det blev benpress före de andra tre övningarna...


Vart ju tvungen o lägga upp knäböjs bilder med när jag ändå var i farten....
/Nu ska det inhandlas varor eller en vara so I got to go now... Bye bye!^.`

Se ya!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0