Upp, kaffe, kläder, yterkläder och ut...Brrrr!!!

Morgoncardio o poseringspass tjech!√

Då var det Onsda igen och det betyder morgoncardio plus poseringspass. Men i dag var det väldigt kallt ute och lite kämpigt blev det allt pågrund av framför allt träningsvärken i benen... Men också träningsvärken i överkoppen. Men det gjorde absolut INGETING för jag roade mig med P3kanalen på mp3:an där Kodjo (vet ej hur han stavar det) och hans två vänninor pratade o skojade.

Men framför allt så var det Kodjo som fick mig att framstå som "konstig" för alla bilisterna som körde förbi mig, i med jag gick runt och skrattade hysteriskt när han imiterade alla möjliga människor. Det jag tyckte var bäst var ju när han imiterade en Fransman,fransmän var på hans första lista idag! ^^  Jaaa.. haha helt hysteriskt kul!!!

Under mitt cardipass så tänkte jag mycket på min förvandling både som person och kroppsmässigt. Vilket gjorde att jag tog ett beslut på att sätta ut nån bild där jag knappt tränade utan bara dansade o "lite-lite" gym, bara för att se.

/ Men tänkte mig dock andra bilder men dom hittade jag tyvärr inte (man ser bättre på dom jag skulle tagit men inte tog... Men men får gå bra med dessa ist. :)


Innan, 50-52kg



Nu 62,9kg

Var rökare i nio år nu är jag en ICKE rökare sen ungefär 10månader tillbaka!! klappar mig själv på axlen.^^

Kommentarer
Postat av: babysis

you're goood! ;)

2011-02-16 @ 15:36:42
URL: http://ironic.blogg.se/
Postat av: David

Icke-rökare, de låter såååå bra! :)

2011-02-18 @ 00:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0