Super Måndag ju...=))

Trode eller hade mina aningar om att denna veckan eller snarare denna måndan skulle vara segg som vanligt... Men som f*n heller att den var. Super härligt när Måndagar känns som Fredagar så att säga.=))

Jätte skön och en riktigt skonsam Månda har det med andra ord varit. Förutom...Att Jag i dag (var många år sen sist det var så ila) fick ett rejällt astma anfall, andnöd i skolan idag. :SS  riktigt läskigt trode ja skulle tuppa av (inte långt ifrån dock) men gick som tur inte så långt... Jag har ju mitt brecanyl och pulmicod som skall rädda mig från att få ett anfall men denna gången hjälpte inte det utan jag hade någ dock bara tur att jag kunde ta mig till fönstret och ta in så många brecanyler som ja behövde för att det skulle lunga ner sig. Så nej jag behövde inte åka in, härligt det!!

Hade ju dock mina tankar på att det skulle påverka mitt tunga benpass i dag men det gjorde det absolut inte. Skönt som f*n!=))
Och som ni kanske annande nu så var det benpass idag men också ett axelpass (framsidan) som också gick sjukkkttttt bra. =)) Aaww så länge sen sist som jag hade ett så bra pass, så det tackar vi för!!

Gjorde några PB i dag med så allt stod ju bara på min sida. =/)
Finns inget bättre än att göra det när man vet att man ligger lågt i matintaget...

Nehe nu har jag suttit här länge så nu måste jag ta o avrunda dagens blogg efter lite info till. Jag fick ju som sagt resultat i helgen vilket gjorde min dag men det roligt är att jag nu kan känna lite på mig själv att något, sakta men säkert börja hända så jag håller ba tummarna på at det nu bara går framåt. Men men jag är envis och bereder mig på mottgångar så blir smällen mindre hård.... Men än så länge går jag med ett leende. =))))


/Håller också tummarna på att mitt Tisdags pass blir något att skryta om. HAHA!!
Se ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0