Soffa/stol/eller sängläge resten av kvällen!

Dagen avklarad... Och fin var den, för det är alla hjärtans dag... HAHA NAJ!- Jag tycker att alla hjärtansdag är lite för överskattat och överdrivet. En massa fjäsk o trams på jobb/skolor som en del igentligen inte menar. japp, jag kände bara för att säga det. ^^

Dagen började med ett pömsigt(trött) men blev en bra månda.
Dagens pass blev ben men först fokus på framsidan(kör ben två gånger om veckan) så nästa benpass blir fokus främst på baksidan. Men även om jag kör fokus på antingen bak eller framsidan så blir ett en övning på båda delarena iaf.

Heavy workout!!! Ben och axlar, (axlar fokus fram).
Körde sexor i repsen så lungorna de pustade högt.^^
4set*6reps, samtliga övn. Det blev iaf:
Knäböj
squats
benpress
liggande bencurl
/plus 4set på axlarna, få la inte glöma o nämnadet med.
Militärpress
Hantelpress
Vikt lyft med platta
Sao ya... Done!!;)) Have a nice day,the rest of it!! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh så roligt att du har skaffat blogg =) Men varför ville de inte ha dig på metrobloggen?

2011-02-15 @ 00:03:32
URL: http://blogg.veckorevyn.com/justadoll/
Postat av: Moa;)

Ville det men sidan cp:ade när jag höll på att skaffa en och en massa skit.. Men nu har jag en här och är lika nöjd för det. :)

2011-02-15 @ 07:19:43
URL: http://aboutmypassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0