Onsdagggggggggggg...^.`

Hell ya!!! Dao var det Onsda igen... Lille Lördag som visa andra också kallar det. ;)
Morgonen startade med "upp och i väg" o på med en massa ytterkläder... De vart f*n kallt i dag, Brr...
Körde en cardio tur och sist men inte minst ett poseringpass, Har inte riktigt valt låt än men det kommer... Blev iaf en fin start. 

Efter den efter längtande frukosten och fixat till sig så vart det skolan som gällde för att utträtta lite skola arbeten, Vilket kändes väldigt bra efteråt.
Plus att jag fick mig en slang av Ms Helena som dök upp lite senare, kul med småprat sometimes. :)

Det var en gång en liten, liten...Litenn SNIGEL som var ute i skogen och vandrade... MEN det var bara ett litet PROBLEM... DEN "SKOGEN" vart ju mitt SALLADSBLAD!!! =OO Örk...HAHA helt sjukt vad paff jag blev men men skulle ta o slänga ut den när jag tyckte att han titta på mig, så jag tog ett foto på honom sen smetade jag av honom på yttertrappan iaf.
Herr Snigel/Dumma kryp på min mat...:S

Skulle tagit en bild på mig men blev inte så när Johnblund han var o retades i mitt öga.;)
Men en annan bild till blir det allt.

:) Se ya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0