My passion is my life! ^^

Jippy;) nu kan ni följa min väg!

Träning o allt har blivit upp skjutit för att skapa min lille blogg som tog sin lille tid(sjukt frustrerande)...

Skulle igentligen haft metrobloggen men den ville tydligen inte ha mig där så jag slängde iväg den tanken och tog denna fina bloggsidan ist. ;))

Får ju lägga upp lite bilder med så ni får se resultaten med. Dieten har bara varit i 3veckor nu så låång tid kvar och lååång tid kvar att bli bättre på!! Och Igår så vart det "gottedagen" så i dag känns det i magen.. hihi
Men nu ska jag återgå till mitt liv så ni får nöja er med detta lilla inlägg änså länge...;)
Se ya!!!

Kommentarer
Postat av: Babysis

Looking forward to read ;)

2011-02-13 @ 15:00:10
URL: http://ironic.blogg.se/
Postat av: madelen

Fint de!! ;)

2011-02-13 @ 16:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0