Mat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ordet mat var det ända ja hade i tanken på väg hem från gymet! Sao jag tänkte att en bild på den efter längtande maten var ju bara ett måste;PPPP

Det blev då, 200gpotatis och 170g lax, Broccoli och isbergsallad!! Mm-muma!♥:))

och ett glas multi-saft och isbitar med!^^

Dagens pass var bröst och mage!
Hade en sån super skön känsla på väg t gymet, att nu j*vlar kör vi hårt med ett tungt pass!!!
:)) men NAEJJJ! sao bliv de inte... :( Jag var pigg o alärt i hjärnan men kroppen den sträjkade.
Allt jag tog i kändes som hundra kilo så att det var 6-or i repsen idag med (kommer va hela veckan) gjorde inget för allt jag klämde på kändes såå TUNGT!

Tanken var också att bjuda på en "bröst" bild men det var inte kul att göra det idag(kanske förstår det) så jag bjuder på en magbild, hängade benlyft. 
 

/Bjuder på grimasen. ^^

Se ya!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0