Måste bli bättre-Vilja och deciplinen finns här utan tvekan!!

Nu är jag på den 4-de veckan i dieten så det är ju bara barnet men känner ändå att jag vill se bättre resultat denna helgen så jag håller både tummar och tår för att denna Lördan ska bli bättre i detta sammanhanget.
Förra veckan var bra men inte på vågresultatet så hängde lite läpp för det. Men men kan inte göra mer än att köra och kötta på som vanligt, och tänka positiva tankar som förhoppningsvis kommer skänka mig en stor energi gnysta som då kommer påverkar mina kommande resultat!!!!! I hope...

I morgon är det morgonpass där med bilder på formen, med andra ord formkoll...Gött ska de bli! ;/P
Dagens pass bestod av rygg och mage. I mitt diet upplägg, när det gäller min träning som inte är samma som när jag kör offsecone så har jag faktiskt en enorm saknad av vissa övning:S men men allt för att lyckas.. ^^
Härligt när sambons energi ger än en liten knuff,=)/ och när man kan le åt DJ:en på gymet som byter låt ofta för att allt är uttjattat. haha!


Enarms rodd!

/Inte länge till man ska ta sista målet för kvällen nu innan läggdax, riktigt taggad för morgonpasset i morgon alltså!
Sao....:) de vart allt för denna Torsdagen.

See Ya!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0