Jäjäjä nu är man här igen!

Inte haft ork till att sätta mig här o skriva förrens (knappt) nu.. Men tänkte att det var ett måste o är det ett måste så "måste" det ju göras! :))

Körde ett morgonpass som jag nämde i går så det var en riktigt tidig morgon men det är så kul så jag körde o kör alltd mitt rejs, lite Jon blund i ögat är där inte länge när jag är i gånga. ;)

HAHA o ja... Dagen den startade bra MEN hemma vid halv sju igen slänge jag in maten i micron och slängde mig i duschen, vart färdig och skulle stänga av duschen men så HÄNDE DET... 

DUSCHKRANEN gick sönder, den gick ur gängorna och jag bara VAF*N nuda!!? :OO  helt sjukt vattnet rann och telefonen den användes i fulla drag för att kunna lista ut vad jag nu skulle göra åt detta!!? Vaktmästaren (som en ängel) räddade mitt badrum från att bli plaskblöt och därmed håll på o greja i en timma så jag bliv ju givetsvis försenad till skolan. 

Irreterande men konstigt någ så var jag inte arg (morgonpasset kanske)^^
 

kännt mig ja hur ska man säga det "i min egen värl" hela veckan men det har sina förklarningar. 
När morgonpasset var avklarat så var det formkoll igen så lägger la upp en bild på det med i dag. 
Formkollen idag består bara av bilder på poseringarna så i morgon är det den Riktigt 2:dra formtjechen som göra med vägning och mätning av olika områden för att se vad som har hänt. 
Hoppas på nåt men känner mig plöfsig.. :S 


Side chest! Tjech√

När min form närmar sig fina skillnader och bättringar så kanske det blir en ryggbild i
helform som dubbelbiceps, eller latsbredd bakifrån elle nåt utlägt här med men det dröjer...
/ Måste näma den sista varma kvälls maten med, som var av: 300g äggvita, 200g potatis, 32g majonäs, broccoli och lök. Mmm mumma!!!! ;P 

Se ya!!!!!!!





Kommentarer
Postat av: Heidi Vuorela

Vissel Ser grymt ut Madde!!!!!

2011-02-21 @ 20:24:40
URL: http://heidivuorela.shapemeup.se/
Postat av: Me, me, me;))

Aww tack Heidi... Svåret o se resultat.. :/ men de kommer!!

2011-02-22 @ 12:39:06
URL: http://aboutmypassion.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilken bra bild på dig! Gillar dina ben!!! =oD

Kör hårt tjejjen!!!!

2011-02-23 @ 11:31:03
Postat av: Cecilia

åååååååååååh älskar dina strumpor <3

2011-02-28 @ 21:19:13
URL: http://taingenskit.bloggplatsen.se/
Postat av: Me, me, me;))

Aw men vad snälla ni har varit här. =) Tack Anna!

M E N Cecilia, Ja dom är la allt fina dom.;))

2011-03-01 @ 18:47:14
URL: http://aboutmypassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0