Helgens godheter och träningspass!!

Hell ya!!
I lördes så vart både vågen och måttbanden mindre hållda;) med andra ord minskat på vågen och på omkrets på olika ställen. Så det såklart gjorde ju min dag.:))
Hade en mysig dag med Honey-banny med mycket gott och film.<3

Typiskt mig så vart ja ju tvungen och ta nån bild från denna (braiga) dagen. ;) Men nehe det är inte på mig denna gången utan på... NÅgre godis saker ;P
Lösgodis i tvao påsar och Marabou choklad plus kakor! jamyyy:))


Dagens pass vart då baksida axlar och biceps som gällde denna eftemiddag, vilket bliv ett sjukhundrandes gympass med hela fyror och 4set.Babe han körde benpass så hoppandes ett tag med en bestämd stämma försökte jag peppa han med!  ;))

Must be better:

så det så. ;)) Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hur många kg tror du att du ska ner?

Grymt redan ju!

2011-02-28 @ 10:19:38
Postat av: Me, me, me;))

Tack. Vet inte vilken vikt jag kommer hamna på när jag är färdig så det får bli den vikt de blir, bara jag är färdig så spelar vikten ingen som helst roll! Men har tanken på 58kg men faktiskt ingen aning om vad det blir. :)

2011-02-28 @ 19:32:01
URL: http://aboutmypassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0