Den här väntan igen...:S

Ja du... Det är precis som det låter, Den här j*dra väntan på Lördagen... Men snart är den här. ;))
Väldigt nerstämd o trött nu för att... Ja bara för att! Det är ju som så här att en massor av tankar spruttar runt i huvudet som sådant man inte kan styra över. Plus att vi har ju varit lediga från skolan denna veckan så extra "mer" tid så att säga.

Men nee ja vet.. Jag ska ju inte klaga på det men när man är under en diet så föredrar jag gärna med att ha fullt upp, Näst in till för mycket än för lite att göra. Jag tycker det är skit kul o testa på nya saker om just matmetoder träning i detta sammanhang för man vet aldrig hur bra vissa grejer visar sig att bli. Ne precis we never no! /Kanske också därför ja är nerrvig o känner stor press i med man inte vet hur resultaten blir Mm pust. :S

En j*dra fin start på dagen så finns inget o gnälla över där inte. :)
Passet består ju av tunga reps HAHA men det är bara till o¨bita ihop för nästa vecka minskar repsen ännu mer... Med andra ord tyngre pass, 4:or i allt!!

Men Glad är jag när jag kollade kontot för denna månaden blir det många fina grejer som skall beställas på gymgrosisten som ska ge positiv verkan... MM MM mm. Me likey-likey! ^^


Bjuder på en fredags bild med förstås! ;))
Nu ska de inhandlas grejer för i morgon;OP och nåt fint till mig. ^^
 
/Se ya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0