Ajaj rygg, vill ha helg/men först ett tidigt morgonpass o formkoll imorgon!:))

Blev det en bra rubrik!!? eller bara lite lång kanske. ;) hade mycket o säg i en mening så de fick bli den här rubriken!!

Kan börja med att säga varför jag har ryggvärk kanske, Jo... Nu sen skolan började så har jag fått sitta mycket på en DUM datastol så därifrån har min rygg börjat gnälla. :( Väldigt jobbigt att skolor/skolan inte har eller kan justerat BRA stolar i med dom har många dataämnen som kräver mycket tid i skolan så enligt mig hört det ihop att man ska ha BRA datastolar! 

Men men nu spelar det inget roll längre hur dant jag sitter eller var och på vilken stol ja sitter på, för ja får ont på alla...:((

Okej.. Men varför längtar jag till helgen?? jo för jag är såååå gotte sugen!!!!! vill, vill vill ha GODIS-mycket beror på hmm ja vad ska vi kalla den??? jo för den "gnälliga veckan en gång i månaden"^^ FLICKOR ni fattar nu va!!
Ni förstår varje lördag så får jag unna mig nåt gott (med måtta) nu när jag dietar och har "perioden" så är det ännu godare!;P

Passet i dag bestod av rygg o mage! Det gick undan, varken JIPPY KAJÄJ pass eller DÅLIGT pass så det blev GodKännT iaf.. Kände mig inte så klin i dag som jag gjorde igår så det är hive five vi på. ;))
Drar på mig så mycket vätska under min "gnälliga vecka en gång i veckan" som heter duga, känner mig sjukt plufsig.... :/ tradigt, men det går snart väck igen som tur e. :))

Bjuder på en bild, kör latsdrag "framför" med stång.


/Snart blir det läggdax ska upp TIDIGT, 04:15 i morgon för att köra ett pass med sambon och formkollas!
Sen blir det skolan o sådant som vanligt.

Se ya!!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Haha ja jag har varit extremt sugen denna veckan!

Har hållt mig ;) men i helgen blire gott!!

04.15? shit då sover man ju!

Puss & Kram!

2011-02-17 @ 20:52:52
Postat av: Heidi Vuorela

Som sagt.. Väldigt kul att du startat en blogg gumman!! :) Ska kika in då o då! Kör hårt ;)

2011-02-17 @ 20:57:36
URL: http://heidivuorela.shapemeup.se/
Postat av: David

Sugna!? :O Trodde ni tjejer var målmedvetna och kunde hålla er ifrån sådant...GODIS! :P Länge sedan man åt godis nu :/ Klarar mig utan :)



Kör hårt tjejer!



P.S Helena, dags att skaffa blogg! ;)

2011-02-17 @ 21:46:37
Postat av: Me, me, me;))

Yes Helena... Hård tid och hårt arbete är jag! ;)

O ja.. Gott-Gotti Gott-Gott!



/Ja Heidi... Jag själv håller faktiskt med. ;)) Blir en ny kul grej och en till motiveringskälla, kul.:) Ya baby Always!!



/ Godis och negerbullar är min grej vid "perioden" David! ^^

2011-02-18 @ 07:46:30
URL: http://aboutmypassion.blogg.se/
Postat av: David

Mitt "gotti" blev en pizza o någon öl ikväll, tur man ska träna lite imorgon!



Man kanske själv skulle börja blogga? Vad säger ni? :P

2011-02-19 @ 01:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0