ögonen sa emot=tired! ;_)

EEn helt laddad vecka !!
Yeah baby, kalasoal week...

Början av veckan började med mycket arbete i skolan like always, (och en riktig vila från gymmet). men nu känns de extra stressigt med skolan för den 22dec tar ja examen! B-)))

känns dock werid o säga det när alla som gått tre år på gymnasiet gjort det.
Men alla har inte bra el lika bra förutsättningar... And thats the true. Saidly! :/


Men nu är ja laddad och snart, snart,snart färdig med det. =))
sen bär ja vidare på de ja VILL bli, o inte något so man tar "bara för att"  ;)) Lätt hänt annars. som ung el äldre.


MEN... de jag redan vet nu är att de finns fler grejer som ja vill/ska lära mig, o  göra. ;) ba o hålla farten o gå högt med hakan. ^^





Började med ben på Onsdagen.
så vilade hela dagar 3-dagar. 
tänkte först att ja kanske skulle vilat den dagen med (vart trött, men kunde ej avara mentalt el kroppsligt) men allt gick undan så benpassets värk i benen o RUMPAN är stell there!! :S ajj.... ;O










Så;
ons: ben,vader, lit mage!
Tors: rygg o B-axlar.
Fredag: Axlar. och ef.m.- the Guns and triccorna. ;) yeah 2: hela pass to day! ;))



/ Jag skulle skriva o säga sjult mycket mer här i dag... Men jag tyar f*an inte!! sjukt trött nu, 23.00 !? :S nopp=läggdax!!


 


 ;) nopp have a great nitgh everyone. :_)




***********************************************************




Take Care, <3
Se Ya!! =_)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0