Funderar vi tillräckligt?

Hej hop gummisnopp! ;P

******************************************
Min tankar de spinner i väg. 
De rinner iväg fort, js kan knappt hålla bukt på dom. 
Allt har sin meningen i livet.
Allt har sin gång. 
Varför kan vi inte hjälpa varandra?
Till den grad då vi känner nåt tillbaka, med det menar jag att, why do some people dont feel love or something about another person? 
Because some people dont do that or some people dont know how to do that?  

Kan man ändar ens ungdoms eller en vuxnes personlighet, deras värderingar som gör dom människa utan att ändar deras "jag" i sig själv.? 


Omedvetet reflekterar vi inte på dom alternativen som tycks passa våra liv, utan vi bara tar de som passa våra behov eller dom som vi tror att vi kan hantera. 
Vad skulle hända om vi gör en omvärdering? 
Vad skulle hända om vi verkligen tog hand om oss själva och inte låta åren rusa iväg år efter år.
Och påsåvis se till att vi INTE har TIDEN att sköta om oss själva ordentligt.

Alla som inte har tänkt till, borde tänka efter på hur man vill ha det i sitt liv.
Att kunna stanna upp i livet och fundera på vad du behöver för att leva ett mer tillfredställande liv och må bättre- både för dig och omgivningen.
       

*Alla behöver vi tid/utrymme för att ägna sig åt aktivetiter som de själva har valt. 
- Det är INTE själviskt - det är nödvändigt!



-Om du mår dåligt men inte hjälper dig själv till att bli/må bättre. Hur ska du då får kraften till att kunna hjälpa andra?


-Mår du bättre och är mer harmonisk påverkar det din inställning och omgivning till nåt positivt.


-Det är bara DU som har kraften till att ta dit ansvar. Att ta sitt eget ansvar för sin dagliga livsmiljö och sina sociala kontakter ska blir så tillfredställande som möjligt.

*********************************Just remember..... *******************************
*If you really want it enough you can get anything to happen!!!!* 
I promise! :)
You just have to want it enough!!

********************** 
Crimson har vatt sjuk(är fortfarande) sjuk så jag har inte kunnat slappna av... Bara varit honom i tankarna...men idag har varit en bra dag för honom änså länge! :)) vissat jätte många framsteg... =D så nu börjar de någ vända. Och jag kan börja må bättre jag med! 
Bilder från veckans gång,då mitt hjärta mest la stila.  gosade med honom efter han fått matersättning. Han började äta mer själv igår, o i dag är de rekord bra så många gånger han ätit. :)))<3<3
Just nu känns de tur att ja ej jobbar, hade fått sjukskriva mig för att va hemma med honom.  

Varit svårt att va taggad för träning eller nåt annat.

Träning går bra, men känner/kännt mig matt o slö i systemet, utmattat, (att va orolig och ångestfull) tar verkligen på Mig. :(
Påsåvis har jag inte kunnat vatt helt super på gymplanet heller. 

Muskelkontakten har dock vatt AS-bra denna veckan så jag har inte behövts vråla like a tjur. ;)) fungerat ändå! ;))



Axlar/shoulders did I killed to day. ;))
My workout was good. 
This week its many reps on all my workouts.
I must say.... Sick! Hurts like hell to do many reps. :S lol
men det är så de ska va....

Körde 2pressövningar.
1superset.
Och 2 vanliga övningar.
Alltså:

Sittande axelpress med hantlar 4set* 10-16reps

Stående axelpress med hantlar  5set*12-16reps

Superset med raka hantellyft åtsidan och vanliga hantelyft åtsidan. 4set*14-16reps


Hantelyft åtsidan på lutandebänk. 3set* 10-13reps
 
stånglyft i cabelcrossen. 3set*10-12reps. 

POFFFFFFF!! helt slut! :)



Have good day! bye... :))
SeYa!!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0