det är som *händer och fötter*B-)

Almost finish with my schoolwork !! ;))
Feels great!

Handlat (nästan allt ja ska ha handlt innan jul nu. Tar de sista i helgen! ;))

I går körde jag axlar och triccor!!! Yeahh, hepphepp baby! B-)

Den gryme kämparen Johanna Jonsson vart med mig.
De ska bli bra, ska du se! Viljan har du, gäller ba överstiga fler smärttrösklar och vila mer! ;_))

Allt krävs jobb för att komma dit man vill men vissa saker krävs så mycket mer!
But we can do this!!  


*It`s just to keep going and make the best of all the workouts and not train like a pussy!* 



I veckan köpte jag mitt efterlängande läppstift.... HAHA ja ni hörde rätt, läppstift! =))

Jag hade ett riktigt rosa läppstift innan men som helt plötsligt slutade produkseras.. :((

Men i vecka dåra, hittade jag ett likadant färgmässigt
(men ett annat märke, But I dont care about that) - överlycklig blev ja... ;D

Look:  awesome colour! ;_))


Tänk vad de lilla kan göra mig glad. :))
 o detta som är så litet och enkelt men så pretty. ^.`

Nu är ja änteligen klar med Mitt sista uppdrag på Hermods.;) 

Inlämnat o klart i går. Fanns tider innan i veckan när ja kollat men nu fanns de ba kvällstider och helgtider för att göra examinationsprovet.. :/ 

Lite surt tyckte jag.... Tänkte ta de i dag (har de gjort nu och inte så nära avslutningen.
Men de gick inte.


Förstår läraren på komvux ville inte sitta där med mig på en fredagskv o låta mig göradet. HAHA men de ville int ja heller så de var lungt. 

Måndag blir de. :)
.... beskrivning på vad jag är inför det stora provet = klump i magen, nervvig som f*n. :// 

Men de ska gå! 
ha ja redan bestämt vet du! ;))



 

 den söte lille pricken har ja nu skaffat fler tröjor till! ;) nån som är lite vaslappnad o nån till nåt fint typ ett kalas t.ex. ^^^


Latcho bild. 


 ;P laddade med lite extra innan passet.


  Crimson han gav mig en hjälpande tass igår, när jag hade fastnat med en fråga. ;D
O lille ja sjukttaggad till passet igår,,  
Jag är en alone trainer-tränar gärna sj.
Men ja har ändrat mig lite nu.. 
De måste vara en tjej/kille what ever, som kör lika hårt o lika seriös som mig då kan ja trivas med att va 2 själar ihopa. :)) 
Men annars går de INTE... 






Körde bennnnnnn i morse!! yeahhh =PP

Sjukt bra tryck, sjukt slut, jätte död i den 2: övningen bara (hade 2 övningar kvar) B-) 
 
Plus 4 superset vader.  Yeahh *Hard Core* like hell! B-)

Benpasset såg ut så här:
9set knäböj* 10-8reps (4set frivikt) och (5set i smitten)  
4set utfall *12-10reps
5set rumpspark i cabelcrossen    

4superset vader mellan donkiraces med viktskivor, och fria stående vadpress.
4set*20-15reps.

klart! :)))
 as to the gras, baby.B-) /pallen vart där fall i att ja skulle stanna kavr på marken. ;P

   - detta kallar ja för rumpspark, i cabelcrossen. ;) as bra rumpträning! :_))

Fredags mys som heterduga! B-) detta ju! =))
TakeCare!
Se Ya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0