så ser "den ut" efter Lördagen/mer om mina tränings övningar kommer! :_)

Så jädra typikst att börja blogg vid denna tiden på dygnet! :/

likt mig iaf! ;P



sjuka delemmor med min hjärnspöken.....
allt känns het just nu.  så att säga nu eller aldrig eller rättare sagt nu o aldrig mer igen. ;)


Dagen gick ganska snabbt i går.
Jobbade någre timmar på förmiddagen till tidigt eftermiddag, sen var det iväg till affären för att inhandla Lördags käk! ;P

Bröd = kärlek! ^^
 + nutella-radig,ost o lit russin vid sidan om. (brödet skulle va russinbröd men de vart ju FÖR fan utan russin.... HAHAHA så la till vid sidan om. ;P


fredagskäk.
. där uppe lördags käk= skillnad. Men de där var ju ba en va sakerna. ;P



Tackar min bror som rekomenderade denna glasen.B-)
För den var askalas=fräsch o kakig vanilig o blåbärig som bara den, MMmm. rekomenderar denna till andra! =_))




Fick en tidig Julklapp i fredags! :_))
Julkolor från jultidningarna, beställda av en jobbar kompis dotter. :_))


ps: 1kg Så de varar deffinitvit till jul!!!! ;00



Denna  Magen får man på Söndags morgonen, efter den onyttiga laddning. ;/


Körde 70min, på crosstrainern, T-crossen och löparbandet! ;))
Sjukt härligt!
Lyckades köra längre intervaller med springning i dag med!!
ps: de har jag liksom inte gjort utan smärta, o hållt på att trilla omkull, på 8år! :/(

Men nu jävlar blidde det bra!!!! XDDDD
= HAPPY FACE! =DDDD


 ;P
Smyckrade ut min sambos *fina* fot i dag" B-) lovely.... :_))


kört förbränningträning i dag, städat, lagat käk, o de stora av hela dan-Pluggat på de sista nu inför mitt sista prov på Ecdl i skolan! Wish me luck! ;/


/La ut min träning mer på bloggen från början. De vill säga de delar ja körde men också vilka övn och hur o vad.  Så ska börja lägga ut lite mer om mina träningsövningar, verkar vara ett önske mål. Så de ska ja göre! :_))



Take Care everyone!
Se yaa! =D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0