Varvat ner och nyfiken på sängen.. ^.`

Blev deladtur i dag på jobbet så kom hemvid halv tio i dag...

Fick därför lägga in träningen där i mellan timmarna som jag vart "ledig" så att säga..;)



Så Pao 2-timmar så klarade jag träna, hem och göra vid mig, fixat matbox, och äta så klart!! ;DD

Ledig dag i morgon, plus att det är Onsdag..Vilket betyder Hög kalorie dag!! ;P



Lite latcho bilder sen gymmet  i dag. =P Ps: Jag var lite stot över mig själv att jag han med allt det däran på 2-timmar, så jag klap0par mig själv på axlen.. ^^

*så insane sugen på att tajta till mig lite nu... :S*



Från axel o biceps passet i Söndags!! =P

Nu från dagens! ;)

;D
körde pecsen i dag-bröstpass!




Kul att pecsen börjar titta fram,även som tyngst med! Bättre men större... ^.`


Have a good one!
se ya!! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0