We all got to do, what we got to do! ;D



Känner mig allt lite trötter nu.... Men vatt en skön dag! :)

vart på gymmet i morse och körde BENNN- både fram och baksida.Och supersett mellan magövningar och plankan-rak och bägge sidor. Pulsen åkte högt upp där. Vetjag!   

IGEN SOM HELST ANNING OM VAD SOM HÄNDE MED MIG IDAG!:S

HAHA jag Vart som en maskin i dag, spelade ingenroll hur jag nästan kröp på golvet mellan setten *nejdå*- jag ba fortsatte och forsatte... =O sjukt men...

DDDe vart fint det!
:)

Sannolikheten att jag får en brutal träningsvärk är ju nästan garanterat iaf.. ^^ajaj!



Hade en bra lektion i dag med på Ecdl. Ännu fattar jag! ;P

I dag var jag också på jakt efter en väska, skolväska och highlithgers pennor och ett pennfrodral (men pennfrodralet gav jag plankt F*N i... kostade ju skortan) -Helt sjukt, hur kan ett sådant kosta 30kr? :O sjukt..


Nu bilder från dagens *ÄLSKADE* GYMPASS!=P ^^^





kocentration.....

Ready?......


L
e
t`
s

GOOOOOOOO!! ;DDD


Så kör vi om att igen! ^.`

Nu när min fina-sambo är arbetslös så tränar an på morgonen vilket gör att vi tränar i hop i bland. :)) sen i bland behöver man ju en stötare vid tunga lyft. ;)


Han körde vader, biceps och triceps! Ett riktigt bra pass för honom med (glädjer mig) - det var ingenstans

som de smärtade, eller trötta fötter. Så att säga! ^^

27 1/2kg i insolerad biceps curl är inte ila de inte! =D GO GO GO......



Min sämsta kroppsdel är då benen... :/ surt men va f*nn jag jobbar på det! tänkte ba visa en bild på dom nu, som störst!


Inte möt o slå klackarna i taket med men men... We all got to do, what we got to do! ;D


 Yaeehh baby!! ;DD


Have a good one!

Se ya!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0