Ännu mer!! :/ hm...Haha!

Härligt med att äta gott!;P

Härligt med nyvaket solsken i ögonen när man går!

Härligt med ett bemöt leende... OSV! :D


;) För så har det varit denna helg. 
Körde en skön promenix i går, så frukosten skulle kännas bättre. HAHA

 
Aaa precis vad är detta. ^^ de vart faktiskt inte så goda. Cherrios-med honug! o en pd-shacke förstås. ;P
(byte flingor med sambon) Hans flingor vart mött godare..=P



Yaeh där vart cardion gjord, min lille skogwalk. Nice it was!
Lördagen de!

To day!^.`
Gjort en jävla massa mat i dag... Like always! Men denna gång vart det mer nötfärs till mig. Mmm =P

;P gott de.


Målet nyss! blandning av protienet, ris med broccoli.





I dag körde jag av ett axelpass och biceps pass.


inte så j*dra tidiga i morse inte... Normal tid för vissa, halv elva. ^^ en hel del som faktiskt sover då.

Hela denna veckan som varit har det blivit en j*dra massa bra tryck och kontakt även vid min tunga

vecka... :S wierd maybe men jävla vad gött! :DDDD


Nu i morgon börja ja på min 2:a tunga vecka igen (like always) ^^



hepphepp! :))

hää-HEPPHEPP!=P Härlig bild ellor vadå! =))
lill tjejan kör på lill vikten 15 1/2 kg. ^^


Yêeaah KOM IGEN DA!! ^^ synd att inte bicepsen hann rulla ihop sig på ett av fotona.. Men de finns där I promise.. ^^




Dietar inte men väger mig i mellanåt för att kolla vart vikten ligger och tjecha läget på kroppen så


jag inte blir allt för rund, utan att det är muskelmassa med! :)


Väge dagen brukar också vara på lördags morgonen så som den är när jag dietar med. Bättre än att

vela omkring på det ju!


Återtill vikten, hade gått upp. Vägde 71kg i går på morgonen!


Have a good day/evening!
See ya!! :)



Kommentarer
Postat av: Hanna

Ser bra ut där tjejen!! =)

2011-08-22 @ 21:12:28
URL: http://muumi.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0