Tänk om... eller om det inte var så... Hm...

Dagen började med en rejäll sockerkoma... eller socker sockrig i kroppen av småt godis från Lördags kvällen...



Vilket vart gott men borda kanske inte bra i gymmet inte... Kroppen had någ mått bättre av en bit mat ist.... Men godis de skreck *jag* efter o då blev de så.... ^^ 

I morse körde jag framsida axlar och biceps, super settade mellan dom, tunga veckan började i dag men jag måste ju faktiskt säga att det blev lite "mellanläge" pågrund av den matta känslan i kroppen. Uppvärmningen varade längre i dag med...


Tyckte lederna, muskelgrupperna behövde "skruvas till lite" - innan ja maxade upp det! Vilket kanske tog lite på krafterna men absolut hjläpte mig till att få till ett bra, tungt pass. =DD
  

              *varje gång i månaden, blir de stort godis sug, the ladies know what I talking about* ^.`


Men hade inte "den" extra HANDEN- sambon varit där samtidgt som mig i dag så hade de någ inte blivit så bra... Behöver hjälp upp med hantlarna i bla.


Käkat upp nu efter mitt långa promenerande, 90 minuters långa runda! Benen Kändes friska och stegen vart så smorda så det var ju bara till o gå, o gå tills jag tyckte de räckte typ! ;)

Vilket jag tyckte de gjorde vid 90min! :S
Köpte nya skor i Fre: tjecha läget... gröna och rosa innuti, vet jag! =P

fint de!!! =DD

lite ris med broccoli, kyck-klubba, äggomelett o gruka. ;P

här är en bild upp en halv uppäten rätt=P hehe vart ju hungrig medans jag helt plötsligt kom på att fota maten.. ^^
Maten består av hemma gjord: potatismos,rödlök, kyck-klubba, kokta ägg till! =P

gosade till de allt i magen det.... MM =P


Nu kommer det bilder från i går (påväg till Maxi):
osminkad (som vanligt nu mera:/) känns e som... skuttade till glassa boxarna! ;)

En bild från en ute place:
hehe från markis där jag hittade mina efter längtande badhandukskrokar! =D
änteligen hänger våra handukar och inte lihgger slängda på GOLVET!!



*Eller hur gubben*  ;))
fint blev de med.




Och en bild från cardion i kv: (90minuters promenixen) ^^

;D


Jag är en tänkande person...

Jag är...

Och jag känner...

men när man vill ha gensvar från någon annan men inte får det. Vad får man ut då?

Att inte få uttrycka sig...

Att inte få uppleva kärlek...

Att inte får uppleva svårigheter,hårda motgångar i livet. Ingen motsägelse...

Vad får den personen uppleva då? bortskämd? bättre med ett hårt liv från början, eller kanske få

allt serverat?... om man kunde välja så skulle alla aldrig välja hårt liv, måste ge för att få, eller bara
ge för att man aldrig får tillbaka!  

..........................................

Vad hade jag varit om jag inte hade fått uppleva allt jag upplevt i mitt liv.... Vad hade jag varit för någon person då? Jag vet inte och jag vill inte byta liv.... Även all skit, alla tårar! Alla elakheter!
Men...
Jag hade viljat vara starkare...Mycket snabbare än vad jag varit... känslomässigt! -och förstå vissa saker snabbare än vad som gjorts... 
Men ...
Jag ångrar ingeting i mitt liv... Jag går vidare, lär mig.. bygger mig ännu starkare, och framför allt nu vet jag vem jag är... KÄRLEK!! <3

Jag tackar...
Och ler som jag samtidigt kramarom!!<3





/ Nu är helgen snart slut och jag återgår till min *sista* termin på komvux!! jobbade min sista dag på jobbet i går.. lite tråkigt... men jag ser dom någ igen!  ;D efter Komvux så bär det vidare... Längtar!! 



Se ya!! :D

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0