Pecs-morning;) - to day!!!!

SKÖNT att känna att man kommer upp sig i vikterna. :)))
..

Kände det i dag.
Pecsen Kördes i dag så bröstet(en) kommer någ dunka gött i morgon av träningsvärken. ^.`



Har faktiskt lite *planer* som håller på att kluras på.... ;P Men ännu inte bestämt när det ska avfryas så att säga...;) ska låta pengarna rulla in först ba...  



Skolan har börjat och haft sig sen i måndags, men den första lektonen har ej varit än.

På Fredag är det första lektionen för mig...

ECDL-EU-datakörkort ska jag läsa denna termin på Komvux sen ett på Hermods.
ECDL, aa undra hur detta går... :// Jag ska ge allt... Och klara det med tunga kliv om det nu är så. ;)


Bilder från dagens pass:


flyes-3:dje övningen -sjukkkktt trött! (skulle lägga av vikterna där med..^^

bebis vikter vid näst sista övningen.... ;P



Köpte ett paket K-special flingor i dag,och tog en pd med mjölk. Extra pris på flingorna... Dom är annars svindyra ju...
Jag och karaf*n<3 delade på dom, eller med rätta ord. Jag åt de mesta! =O) slut! ^^ 




Tänkt mycket på tävling, scen uppträdanden. Undra om det är för mig? :S
Byggning är ju inte för alla...
Kanske så är det så med scen uppträdanden med?

A ni.. de vet man aldrig förrens man testat iaf. ^^





Vart nere vid skolan i dag o mötte upp Jessi-bus;P som satt vid bänken hela dagen i dag
o tur för henne att jag kom ner så hon fick pusta ut lite.. :)

Vill att det ska blir nästa år nu så Mars nummret kan komma ut i bodytidningen så jag kan få veta på vilken plats jag kom på!... 

spännande....
Nepp nu blir det mat, först måla naglarna sen buss i sänga!! ^^



Se ya! =D


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0