Mini inlägg nu så här pass!! ;)

Morse starades upp med ett morgonpass som bestod av:
Rygg och baksida axlar!! HEPPHEPP!!



SEN HÄPPNA! ;p körde jag ett TILL nu på kvällen, vid lite över 20.00. =D
Blev: BENN!!!! -Baksida ben...



*Underbart*

*Härligt*

*Vackert*

Med.... *OLIKA UPPLEVELSER* vetjag! =))



Allt ha varit härligt förutom värken.. mensvärken som jag gjort mig lite *i viloläge mitt på dagen bara... Men annars... NICE!!! ;D

Blivit KLippt i dag med.... Super nöjd ännu en gång... Hoppas ba att denna gång luggen förblir så som
den är nu... Menat med att ofta klippningar på G...
Snaggade inte mig denna gången, utan lät det få växa ihop med de andra lite.










;D



Good night!
Se ya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0