Jaa, vad f*n hände!? :0

Just den tanken tänkte jag när jag vart på gymmet i dag, eftermiddag...
Jag vart så taggad o redo för ett (mördapass) sao de heter duga! ;)

Men... NAEJ! energin var ju helt dö!! okej? :/

Inte så att jag var trött eller inte kände för att köra ett pass men kroppen sa och ville något annat antar jag..
MEN LAGD SOM JA ÄR... fortsatte jag men därmed fick kämpa för att hålla uppe svett o glöd i dag!


Naej, inte alls kul när det känns så.. :(

förberet lite bilder från nallen min, Kameran-som jag fått tillbaka(hittade igen) =DDD skulle användas to day men direkt när ja tryckte på knappen såå dog den DUMME FaN... :/ ^^


Mm min tanke där var helt på Provet jag har i ECDL på fre.... STROR genomgång fram till Fredagen, hela veckan!

ihopbiten och fundersam... ;)


Måndag morgon på väg till G----gymmet! ;P


HAHAH =P Motivation från bodybuilding motivations videor så de hete duga!!! ;P


Och nu kör vi...;))))))))))))))
men snyftis att kroppen kändes matt.. :((
Bröst och axlar kördes en Tisdags eftermiddag som denna.

efter va de SNABBA PUCKAR drog i mig käk, och en snabb dusch sen på med kläder o shit. Sen va ja/vi färdig för Kalas, sambo morfar fyller år. Grattisa! :)

 plus att jag fick mina kläder i dag. :)) Från BigSam!
Ett par shorts
Ett par byxor
o Tvao tröjor(tränings tröjor) ^^



;P PPPsst kanske lite uppåner! =P men på mitt fina nyckelband står det "Smartshake.com" ^^

Nee sjukt trött nu! ha de fint.... HEJ! :)

Se yaaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0