Grym härligt!!

med solsken i facet när man promenixar... Eller inte, glömde ju solbrillorna hemma!! ^^
Körde 65minuter powerwalk nu ikv..

för att underlätta skuldkänslorna för de jag ska trycka i mig nu ikv! :S

Imorse Körde jag AXLAR-FRAMSIDAN OCH BAKSIDA, supersettade det. Och 3-övn biceps, HEPPHEPP!! =P

Grym svettigt värre. Och grym Irritirande på att jag inte kan ha sport bh på mig, pågrund av mina utslag av de matirialet.. NEPP jag tål ju inte det... Men de fixar sig... får ha extra linne ist. 

En parbild sen i morse:
 

Och några latcho bilder från cardion: =P


^.`




Ajemensan!!
Måste tillägga att de kändes helt weird att jobba natten på jobbet, för sömn och dagen blir ju helt wierd den med... men men bra betalt, vilket ja tackar för! ^^men så mycket ätadag blev de ju inte i går..
Så Med *ångest* så äter jag snacks i dag med.... :S


Chaoooo!
Se yaa!!

*And don`t forget-Push your self to the limit... HePPHEPP! =DDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0