Får lite panik nu....:S

På min j*dra bok som ska komma hem till mig, vilket den inte har gjort än... hm :S de skulle ta 1-2dagar men det har nu tagit 3 dagar, 4 i morgon. : /

Jag studerar ju nu igen så jag måste ju ha boken för att kunna börja arbeta med mitt ämne... Jag har ett på+ Komvux och ett ämne på Hermods-distans. Och det är den boken som inte kommit än.

Men jag håller tummarna för ett sms i morgon, Innan jobbet. :))



Återtill gymmet! ;D


Körde Pecs and triceps to day!
Feelt very good,
(om man inte räknar med smärtan i handen som uppstår ibl) :/
Men ja vet ej vad jag ska göra med det.

Varit hos röntgen men hittade inget skumt och snackat med en D.C men inget direktiv om vad som ska återgärdas för att den ska bli bra. Antagligen överbelastning fick jag som svar i ett hemskickat brev sen nothing more ... :/

Jajaa.....

De senaste 2-veckorna har de känns annurlunda med träningen men på ett bra sätt! =O :D

Precis som om jag upptäckt nya smärtgränser och nya saker som kommer hjälpa mig mer med

träningen, att kunna förstå hur sin kropp fungerar är INTE  det lättaste men ett FY JÄDRA bra redskap i längden! Isn`t it. :))



Yaeh baby-Hard and heavy! en bild från i morse... Laddar för fullt!!! HEPPHEPP! ;DD



Pecs it was! ;)



Sen var det direkt hem för en frukost,dusch,sno med matboxen sen skolan!
Hem igen käk,käk,käk,;P
ser till att vara ute i god tid när det gäller ut.b. i Eslöv som jag tänkt gå, söka till sen. :)
Kul!




Fick inte mina böcker i dag men fick mitt Protte-protein i dag- MITT DYRA PROTEIN! ^.`
Tvungen att tillägga det med, 340kr något sådant för 1kg P är inte billigt det... Hope that it taste good! :S



men det ska va SJUKT bra. ;))





 and it build muscle!! I like it... ^^





 fått till en sjuk träningsvärk i magen så de känns som *rutorna hänger ut* ^^
ungefär vid 19.00 traskade jag ut för att en power walk, sjukt sköönt! 
sen bänkade jag mig vid TV för true talent. :)


I morn blir det vildag från gymmet, I thing... ;)
Later plugg and jobb!




byebye! :)  




Kommentarer
Postat av: Anonym

det mesta är bra men gluteus med lår och vader ser väldigt bra ut. bra massa och inte för tunt som på många av damerna i de lätta klasserna.

2011-08-29 @ 19:59:39
Postat av: Me, me, me;))

Tack,tack... vem du nu är!:)

I lätta klasserna ja, men siktar lite högre...Några år till sen har nog tatt mig lite.. I think!^^

2011-08-30 @ 08:07:50
URL: http://aboutmypassion.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo. men nu är du i "de lätta klasserna" och trots det är de nämnda muskelgrupper bra.

2011-08-30 @ 17:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0