Vadaoo tankspridd!!!??? / Glad påsk!!! =))

HAHAH vakande upp och hade en plan i huvudet som vanligt, om vad som ska ske under dagen så attt säga....

Men denna dag är och var inte alls så som tänkt utan glömde/glömmer sådant som jag dagligen gör??? typ o handla för att laga upp käk till måltiderna som skall komma... :S

hmmm men nee jag blev väl för trötter efter cardion (antagligen) för handla de gjordes inte (vilket jag fick lida för) och lagade mat det gjordes men i sista minuten, innan måltiden skulle ätas... AAAHHA vad arg jag blev.:/
riktigt trött i dag med så då är jag lätt irreterad... :( men tänker på morgon dagen så blir jag glader igen. ;P ^^

Blev ba ett inlägg på bloggen i går, alltså inget inlägg efter middagspasset... Men riktigt bra kämpe glöd det hade jag även om jag vart trött som en gnu då med.... ;)

Sambon körde ben i går så ville ej störa han mer än nödvändigt (för att ta foto) men nåt blev de iaf, fast inget när jag körde rygg utan ba ett när jag körde hängande benlyft. :)) mage alltså...


I morse kändes mitt cardiopass som deggggggg rätt ut sagt. :S möra och energi lösa steg gick jag fram, (gick utomhus) märks att det är lång fredag för inte en ändå kotte ute (bil) jo 1 bil såg jag på hela vägen burkar iaf se 10 åtminstonde. Men hahaha antagligen många som la bakisar eller ba o sov kl,5:25 i morse. ;)))


Tvungen, ba tvungen och lägga ut en bild på honey-banny som han tog i morse när han körde sitt gympass.
Han har färgat sitt hår blont med... Så snyggt!!
*Läckerbit*, MIN läckerbit!! ;)))

I Ef.M. är det baksida ben och triccorna som väntar!!! - I morgon påska godis.. ;P^^ 
Se yaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0