Upp och ner vänd dag!!

Cardion den gick an, hade till och med tryck i benen och poseringen kändes bra. Men Mycket i skolan o stå i plus alla dessa tankar.
Min fina-han har en down-day (period) mycket som hänt. :(( Blir helt förtvivvlad när jag ser honom så förkrossad men jag kommer finnas till hand för honom hela vägen ut!! Han är en del av min drivkraft, och mitt hjärta, utan honom hade jag inte vatt den jag är i dag på så kort tid! Älskar dig.<3 Du är starkare än vad du tror, gäller bara o tro!

Blev nerom apoteket i dag, gick direkt ner efter skolan för att inhämta de dagliga (dagsbehovet) pullmicort, (har astma). 
När jag kom hem såg jag nåt så himmelskt som
 Världens finaste roser!!
(älskar rosa- mina favvo roser) plus ett så väl ordat nerskrivet brev till mig som beskriver hans kärlek för mig. Väldigt rörd, uppskattas till tusen... <3


/åter till något annat. Passet var inte de bästa, handen den värkte och benen de ville vika sig på rullbandet... Med andra ord helt slut!! Kommer någ bli en tuff dag i morgon... :S - Har ba fokus på det viktigaste som skall göras o utesluter allt annat energitagande just nu. Har ingen ork.

Efter mitt efter längande käk (efter gymmet) blev de hemma sysslor sen direkt till böckerna (prov på fre) 

Riktigt brett ut mig på köksbordet med läxeböckerna!! 

Onsdagen-(lill lördagen) börjas med morgoncardio sen vidare till vadagens sysslor. Hoppas kraften den inte sviktar så hemskt möt! 
Se ya!!
 

Kommentarer
Postat av: Marina

aaw, gull!<3

2011-04-05 @ 21:38:03
URL: http://ironic.blogg.se/
Postat av: Helena

Så kärt!När man minst anar det,då betyder det som mest!:)

2011-04-06 @ 09:48:33
Postat av: Me,me,me!;)

Jaa så sant så. Men det vart ju tulpaner, ej roser. Hur som helst älskar både rosa roser, och rosa tulpaner!<3 =))

2011-04-06 @ 11:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0