ojdå=O sjukt möt mer ... än väntat!

ENERGI = alltså. ;)) mitt träning upplägg är här och med möt tuffare menat med mer konditionsträning=(cardio) och gympass på eftermiddagen och inga mer ätadagar =OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Hemskt... Mhm It is... 

But that`s the way the coke crubbels

Men men är det de som krävs för att jag ska komma i mitt livsform så får jag tamed f*nnnnn ta och bita ihop och ta emot!!!!!!!! Man får inget på ett silverfat... 
Vill man åstakomma något så måste man vara beredd på att offra med... 

Under cardiotime så log jag och diggade med alla  "Braiga" låtar;)) som kom i på radion i dag, läckert!!
Spörtade med under cardion vilket kändes förbaskat bra...
Kändes nästan som om jag lätt kunde dela med mig av min energi till andra i dag, men önsketänkande är något som jag är bra på. =/)))  



Vill i dag lägga några minuter till en som gick bort i cancer i går, och deras familj.<3 - låt hoppet fortfarande lysa över er! <3
Och låt er inte rädslas över framtiden eller över att er sorg ska synas utan låt sorgeperioden få ha sin gång, varma tankar till er alla! 

Sorgligt men livet har ju tyvärr sin gång i orättvishet med...



//Nu blir det att ta på sig nåt bekvämt och "fult" ;) för att börja mat lagningen, bäddning, o allmänna hemma sysslor och senare bär det av till gymet för lite baksida axlar och biccor!! 

Have a nice day..
Se ya!!!

 



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0