Ny Kick start v.17!!

Tjabba, tjena, hallo!! ;)))

Körde ett förre frukost pass i dag, sov lite längre med så kändes lite skumt men nödvändigt. ;))
Baksida axlar plus biccorna (biceps) stod på listan i dag.


Körde ett "förre frukost" pass i dag, sov lite längre med så kändes lite skumt men nödvändigt. ;))
Baksida axlar plus biccorna (biceps) stod på listan i dag.

Blev ett sjuhelvetes super-duper-megabra gympasss to day som heter duga!!!!
Aaaa du, helt sjukt! De trode jag aldrig (pågrund av allt godis i går) ;P neee men pågrund av utmattning or kraftlöshet elle något iaf...
MEN i helvetes heller att det var, inte något utav det!!! Hellya vad GLATT de kändes då! ;/))))

Min *fina* möte jag upp där med, han vart också på super-duder humör så de smittade la av sig. ;))

Jag bestämde mig för att köra lite som jag ville i dag (så att säga lite andra övn men)  Körde bl.a. en ny axel övn (baksida axlar) Jag körde den första gången som ja näst in till sätte foten inne på de gymmet, men den gången såg det och kändes det inte alls så bra som det gjorde nu  i dag. ;)
Många där nere som gör fel på den övn. Men de la klart... den är lite knippig om man absolut inte känner till sin vikt och kropp.  


Omvänd cabelcross! Här tar vi i här ja! ;))



Och så ville biccorna också vara med. ;)
Go min! ^^


Ya babe, Här köttar vi!

Precis bloggen den börjar ju med *ny kick start v.17* och med et menar jag att nu dieten (detta koncept) jag kört på nu i 3 månader funkar inte så bra så nu blir det en helvänding i mitt schema.... Jag tar tag i det med ett nytt koncept och lite nya regler. Från och med i morgon börjar en hårdare deffning!! 

Pågrund av alla käppar i hjulen som jag haft under denna tid som jag dietat så har det blivit bestämt att jag nu inte ska ut på scen denna gång. MEN himla inte med ögat för det, för jag ska nämligen fortsätta mitt rejce i hop om att blir tajtare och bättre för fototävlingen i body tidningen ist.
Mitt scen uppträdande kommer ske fast lite längre fram på obestämd tid och en sak är sjukt säker... Jag kommer va mer bered och mer säker på mitt dietkoncept och framför allt möt bättre motståndare för de andra tävlande! ;P

Nu blir det en kvälls promenad med *fina*:)
Se ya!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0