Med spända steg närmar jag mig helgen....

Mhmm typ det ända jag tänker och funderar på just nu.... Hur resultaten kommer se ut i helgen och om några veckor och hur passen kommer gå när man gått längre in i mitt koncept.

Gått med en skön känsla i sinnet och haft en normal dag, först nu på kvällen som jag känner riktigt sug på kolisar, tur att tuggimi finns!!;)
Och almänt slut i kroppen samtidigt som jag har en enorm träningsvärk!!! Yaaa *happy face* - it is!! :))

I bland tar det nån dag innan man kommer in i ett nytt koncept, då man ska fundera på hur bl.a. frukosten ska se ut och de andra måltiderna på dagen och i de övriga dagarna då man ska dieta ska se ut men nu har jag bestämt det iaf...

Frukosten ser hur så här:

Protein och fett. *keso/kesella,saft och gulor*. ;)

Vitaminer med saft och is som drink. En äggvits omelett med sallad o broccoli under.

Is.bs. Kyckling, broccoli, stekta äggulor, Is.bs med gurka. Mmm mumma!;P
Riktigt gott detta faktiskt...:))

Sao dessa tre måltidsbilderna var ett smakprov på hur de första tre måltiderna kan se ut, äter sexmål om dagen. 
I dag  var det vila från gymet men en lätt walk vid eftermiddagens tiden. Blev helt j*dra slut efter det ska jag säga. :S
Men ska de va så ska det. ;) haha :S

Nu är snart halv åtta hoss mig slut, efter kommer jag trycka i mig mitt K-p sen blir det john blund time!!!!! nighte nighte..

Se ya!!!! 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0