Lördag är här!!!!

Helt rubbad vecka... Blivit helt väck av alla dessa känslor och hopp som bara har gått sin väg.... Varför nu? och varför jag, jag som vet vad jag vill och jag som vet vad som måste göras?? JO... Någon gång måste det ut!!! Någon gång måste man antagligen få tvivvla, kanske bara för att va säker på sin sak!??

Ja jag har inte alla svaren men många frågor!
Kanske är det så att när man sysslor med byggning (speciellt på en diet) så kommer såna frågor fram som inte "vanliga" folk får?? Ja, jag vet inte. Jag vet bara allt jag har kännt och viljat o.s.v. och kan känneteckna vad fler folk i min omgivning säger, känner...

Blir jag testad? testad för vad jag är kapabel till... Vad klara mitt psyke av, och vad klara det inte!? Kan man kalla det för plåga eller kan man kalla det för en bit av målet!?

Mycket som spelar roll och mycket som igentligen inte spelar någon roll men man "spelar" bara på bara för att... !!
Har klarat mig utan att stupa i backen denna gången iaf, och nu änteligen lördag!!!

Yaa!!=)) jag ska tillbringa den på aldra bästa sätt för mig. Och slapp med HanE! ;) 
Ooo de ska blir så j*vla skönt och bli nyklippt igen (klippa mig) idag Yaaeeh! ^^


/ Tog lite bilder i går på morgonpasset som oxå är utlagt på fäjjan, Slänger ut några här med. :))





jee, desse bjuder jag på. ;) Naj ska ta mig i kragen och ställa mig o baka nu då. ^^

Seeeee yaaaaaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0