Känslan sitter kvar än, fast tröttare dock.;)

Sa i morse (bloggade då med) ni som missat... ;)
Sa iaf att det var en riktig härlig start på dagen med promenixen o allt man (jag) gjorde (gjort), och den känslan har suttit kvar heldan, I meant. =))

Väldigt stolt över mig själv att jag tog beslutet att hoppa biccorna (bicepspasset) i dag i med handleden, blev ba baksida axlar i styrkerummet och 50minuters cardio ist för biccorna. Men vet ni vad... De vart fasen väldigt svårt o stå emot en del av styrkepasset för att ist köra ett cardiopass, gymträning är roligare...
Men gjorde att, Sao en guld stjärna på bröstet mitt de fick jag!!!

Tagit en massa foto i dag med på allt möjligt skoj. Bl.a. på min underbara rosa tulpaner;

Som såå vackert har slåt ut... ^^

Gjorde ett lass med mat (som vanligt) ser ut o vara ett tag men får på att i morgon igen...
 Gjordes färs med men den kom inte på bild. 

Ser la muma ut ändå. ;P

 
Sambon fotoade mig lite dag med så bjuder på dessa med.

Hoppas på hårdheten den kommer och hälsa på...

Lite massa det finns...Men fasen vad segt det går att fläka bort fettet!!

Dagens varma rätt efter passet i dag. =P Och de är potatisklyftor, omelett (bara vitan) isb.s. och gurka. MMM! 
 
Bjuder oxå på en flum bild sen förra helgen. Det är la f*n vad ung man ska se ut så länge man inte har klackar och en tajt kläning eller något. ^^ Men men när jag är 40år och ser ut som 30år så klagar jag någ inte. ;))

Kommentarer
Postat av: ch

bara så himla nyfiken varför du inte äter ägguulan? vad innehåller den som du helst undviker? :) glad påsk

2011-04-21 @ 08:00:26
URL: http://attvarjedagutmanas.blogg.se/
Postat av: Me, me, me;))

HEHE aa de hade någ jag med varit om jag är rent utav nyfiken på kost o.s.v. ;))Jo den innehåller bl.a. fett och saker som jag ska unvika i detta upplägget med att jag får fettet från andra källor, så att säga.



Men sen så tycker vissa att det är bättre och ta fettet från äggens gula. Många olika synpunkter på det du. Alltid trevligt med frågor. Får ja fråga vem detta är? trevligt att ha läsare på min blogg iaf.:)

2011-04-21 @ 11:16:59
URL: http://aboutmypassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0