Hatar känslan att inte vilja!!

Det kändes så när jag körde mitt gympass idag.:((
Kände mig helt uttömmd i benen när de skulle köras, det vart tungt pass med, vilket vart ännu värre... Ben och axlar (fram) stod på listan i dag. Med irriterad blick och försök till fokus i blicken kördes det tamed f*nnn nya PB (alltså fler än ett)-blev både i ben passet och axelpasset idag!!!!

Ganska fantastiskt att det kunde ske när man känner sig som mest hopplös.:S men men bara att tacka och ta emot, vet ja!! :)

Fått mycket skolarbeten gjort, känns underbart att ha en liten nöjd gnista i sig iaf, ännu en gång har jag fått besked om att "slappa" för att jag är färdig med det som skall göras, riktigt kul att det är så någon gång... :)

Den här j*dra förkyldningen som går rundor i skolan o lite överallt har smittat några lärare nu med så några lektioner kanske är inställda denna veckan. :S tradigt som f*n, vill ha reda på mítt prov sen förra veckan bl.a. ju...

Nee nu är det resten av 2 1/2 män som gäller o lite matlagning med... 

Se ya!!
         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0