Härliga Lördag!!

Ätit den godaste frukosten på hela veckan. =)) som; Havregrynsgröt = kesella = äpple,-litet päron plus = russin!! ;/) mmmm de vart ett BIG MUMMA det där ni! ^^

Sjukt vad glad man kan bli av lite kesella och frukt aså! ;)))
kräver inte mycket jag inte. ^^

Varit så mycket negativitet i veckan (vilket som dock satt sina spår) :S
Inte gett upp men krypt och dragit mig fram på cardion och passen, vatt helt död både kroppsmässigt och mentalt...:((

Trode faktiskt aldrig att jag skulle uppleva denna hemska upplevelse som dragit mig nerom marken med TUNGA steg, brukar ju alltid vara jag som alltid är tillräckligt stark för att kunna hålla mig själv uppe o samtidigt dra upp andra som har diet svackor eller andra svackor.

Men näääee!! =O helt chokad så kände jag det redan på kvällen förra Lördan (Mm precis på en Lörda då jag alltid är så glad) men nee min hand den har krånglat ett tag nu och resultaten som jag trode jag skulle fått nu vid denna tiden HAR INTE DYKT UPP... Frustrerande = ord som inte kan beskrivas!!!  

Plus att detta är min sista riktiga äta dag! =O Och att min *fina* har oxå en rejäl svacka samt såna problem med magen och migrän, m.m. det har helt enkelt blivit för mycket men vi repar oss någ.

 I går kördes ben och triccor trode allt skulle gå utför, orkade verkligen inte med alla "konstiga" typer heller på gymmet utan behövde ha all fokus på mig SJÄLV för att kunna prestera det BÄSTA av mig SJÄLV. Använde mig därför av sambons (tack hjärtat) Mp3... Med förvåning vände all energin till mitt bästa "men var det tackvare MP3" ? eller var det bara ett tillfälle?.... / Nee tror de allt var Musiken jag! ;/)) underbart!!!

Togs bilder fast med min dålig mobilkamera denna gången men det går o se iaf!



Ya welll se yaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0