Göttans!!!! ^.`

Passet blev superduper bra fast än jag kände en stor skillnad från passen innan då man inte behövde kämpa sig igen passet på samma sätt vid få reps som i dag (kommer få göra det nu ett tag framåt till dietens slut, tror jag) ändå var det ett väldigt skönt o fint gympass.
Superduper glad för det.^^ En bra kontakt, ett bra flås, med tunga fina tag kan inte bli bättre. =))))

Körde rygg och mage i dag. ;)) älskar att köra rygg i bland då man känner sig så pluffig och ser musklaturerna röra på sig!! ;PP It`s a nice!!! 

Slängde in lite andra övningar för (variation) som hantelrodd och smalt latsbred grepp! HAHA kan ju säga att lite på deffningen har satt sina spår som värst nu när jag märker att hjärnans förmåga till att koppla snabbt inte är så snsabbt längre... men men det får jag ta så länge jag inte blir helt för dum... ;PP inte länge kvar nu... går det som det ska nu så efter denna veckan har gått så är det 3veckor kvar, hosspå resultaten lägger kanske på en vecka till annars!

Istället för kokta äggulor till frukost med keson har jag bestämt mig för att ändra det med att ta stekta äggulor ist för att det är godare.. mmm muma!;P  Ni får la en bild på det...;P  
  
Ser det la inte gott ut!!?? ;PP
Hoppas jag inte får en riktig "vitlöks lunga" för det kryddar jag bl.a. mina ägg med *haha* men va faäännn,;)) de skiterr la jag i så länge inte sambon han klagar!! ^^


Skulle la tagit bilder till bloggen i dag på gymmet men jag lägger fokusen på passet först och främst sen får de bli bilder eller inte.

Denna gången blir det inga tyvärr, energin gick åt till utförandet men hade sambon frågat så hade det någ blivit nåt! ;)) tog en iaf en bild innan ombyte med min mobilkamera (kan ej ta bra bilder med den) men gassar på den i dag iaf...  
 
Kommer ge allt nu de sista veckorna!!!!! Men fy f*n vad skönt det ska bli att få slappna av efter denna deffen!! Ska ba njuta extra mycket av allt och växa spittert!!!!!! ;)))) 

Yaa well take care...
Se ya!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0