Andra dagen på mitt nya koncept!!

Känns helt okej, förutom att jag kände mig lite svimfärdig på gymet men det är kroppen i ett nötskal de ni.... ;)
Känns som om kroppen börja undra vad det är som händer,
jag äter inga kolisar överhuvudtaget just nu och ska inte på ett litet tag fram över, går på ett koncept som kallas för TKD.
Koncept som går ut på att äta möt protein och lite fett (för möt fett är det inte) och inga kolisar och har min ätadag på lördagar. ;) 

Varit glad och nöjd men dagen och passet, så för detta så tackar jag för denna dagen och tar min K-protiendrink och sen krymper jag i sänga och låta Johnblund komma och ta mig för denna Tisdagen... ^.`

Imorgon blir det upp och iväg för att göra några timmars dator sen hem vid lunch, gött det! :)
Godnatt!!

Sse yaaa sone!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0