Tisdag !

Take Care of this day and the day tomorrw ! 
Everyday is a start of a new day! 
Decide for yourself on something that makes you happy and make it happen !!
 
*Dont forget to keep your head up high and make your goals and dreams your life ! 
********************************************************************************************************************
*****************************************************************************************************************
**************************************************************************************
Hejj ! :D
Hoppas allt och dagen är lika bra i dag som i går. Om inte, gör det du måste för att må bättre! :) 
 
Hur går det för mig ? :) JO....
Plugget och jobben rullar på som vanligt. Mycket strul med skolan...!!! Så jag säger ALDRIG MER IT DISTANS ! :/
 
100% jobb-schema nu i sommar likaså som dom andra sommrarna. :) *tummen upp* Alltid lika jävla awesome på sommarna... Önskar dock att min utbildning vart klar, iaf påbörjan nu så jobb kan bli på heltid!  
 
Gissa vem som Blivit erbjuden ytterligare jobb fast inom psykiatrin- jo, JAG :_) som ytterligare kontaktpers. känns kul !
Men spar det nog till hösten då jag fortfarande har skolan 50% och 100% i sommar och 1 kont.pers. jobb. Den soom spar han har, heter det väl. ;-) 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Nu till byggning ! :-)
Igår klämde jag av ett benpass med Kristoffer. händer inte ofta det, inte att vi kör ihop samma muskelgrupp och öv. men igår vart jag sugen o se, ^^ gick bra (vi båda är väldigt stabila i det vi gör så det slösas inte bort någon tid på att visa varandra något det var bara Hans humör som tog tid att vända, ;/ väldigt butter, och omotiverat, men de vände sen =) jag var nog till hjälp, lite vill jag tro ! <3 :) han deffar nu inför SM !! ;DDD *vissel och drummeltrumma* ;-))   
 
Jag har fått ett bättre kläm på mitt kroppsbyggande denna gången efter mina tävlingar. DOCK ÄR MAN VÄL ALDRIG NÖJD. ;-/ *ÄLSKAR KRISIGHETEN* ;-D
Efter Bos och GP 2014 har jag gått upp ca 4kg. inte vägt mig på 2 veckor nu så vet ej om den blivit högre, kanske nåt. :)
 
Mitt mål är att hålla mig på en sån vikt som kroppen inte dökämpar på att hålla kvar på. MEN om det nu är högre vikt el lägre vikt spelar ingenroll bara den är skaplig..... :) mitt mål med uppbyggningen denna gång är fortfarande mer muskler! Inget ovanligt ;-) 
 
Om jag mer specifikt ska gå in på hur jag ska förbättre mig så Är det mer muskelmassa på överkroppen helt enkelt !  
Som mer ram på rygg såkallat tjocklek samt lats. övre pecs, Yttre triceps, vader, baksida lår!
Sen skadar det inte att få mer någon annanstans heller men prio är det jag nämnt. 
JAA, och som jag sa.. lite ALL OVER THE PLACE är välkommet ! :-D Lite bilder på inna tävlingarna och efter. 
 
15 dagar innan bos tävlingen ! :_))
 
 
Foto shooten till tidningen FAKTUM. 37 dagar innan bos. 
 
2-3v inna GP. de sista mördar passen ;)
 
 
 
Dagens form :-) 
skaplig ! :_) 
 
 
 
Nu helgen som varit blev det frozen yoghurt med sis ! 
Ingen bild på den Frozen yoghurten men bild på oss kan jag bjuda på ;-)) 
 
 
 
PUSS ! 
Take CARE & See Yaa ! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0