Tja ! 17 days left ^^

Hej ! :) Long time now seen !
Varit sjuk i 3 VECKOR nu :/ *BLÄÄ* Började på pencillin i Torsdag så kurrat klart med det på fre, eller var det Lördag.. YES ! :D Så tagit hela helgen ledig från styrkepassen.. :( FAN JAG HAR NOG ALDRIG VILA SÅ MYCKET SOM JAG GJORT PÅ SISTA TIDEN.... :/ bara tränat 4dagar och 3 dagar i veckan typ.... MEN U börjar jag känna mig bättre i huvudet, den tunga känslan börjar avta... så infektionen börjar nog avta den med. *tummen upp * ;D I morgon var tanke att sätta i gång igen med styrketräning.... *BOOM* ;))
 
 
I söndags så körde jag PW ute för ville så gärna röra på MIG ... Blev 70, 75min ;-/) GÖTTANS !
 
Bilder från veckan. :)
 
 
 
 
 Nya leggins har jag inskaffat :)
Som jag nämnde på Instagram... My legs are growing ...  Slowly BUT they are growing !!
 YEAYY HAPPY FACE ! ^^
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
ASÅ det är mycket som har hänt... Bl.a.a fått en utredning nu som ska hjälpa mig på högskolor *nu i vuxna dar*. de är bevisat och utrett nu att jag har och kommer få intyg på att jag har dyslexi och svagt arbetsminne. Vilket påverkar min Dyslexi MEN AV  FAN... Alltid är de nåt ! ;-)
Ja,ja det är iaf jätte skönt att det äntligen blev av *även om jag har en besvikelse på att jag är 26 OCH ingen har hjälpt mig med detta för LÄNGE SEN * ,MEN änteligen kan ja få den hjälp som jag behöver så att de kan bli rättvis mot de andra och mig i en klass. *tummen upp* 
 
Men att det ska ta så låg tid för en sån här nödvändig och viktig sak... och att man ska bli tvungen att gå igenom visa saker som elev pågrund av detta. INte rättvist....   
***************************************************************************************
***********************************************************************************
Packat matboxar, ska eller rättare sagt äter nu så jag får återkomma om mer nästa gång ! =))
 
PS: Nu är det bara 17 dagar kvar till jag ÄNTELIGEN börjar DEFFA igen *HAPPYFACE* ;D
Till mitt *mina mål år 2014. Bos och GP ! YEAYY HEPP HEPP ! B-) 
 
// Take Care & See Yaa !!:)  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0