follow my journy !

Börjar deff nu om 2 dagar.. på Måndag sätter det spratt igen mot nya planer och tävlingar. 
Min plan vart först att bara stlla upp i GrandPrix men såg även att Bos ( Battle of Scandinavia ) var innan Gp så Way not ! Tar bägge när jsg väl är igånga. =/)
 
Har 22 veckor på mig inför Bos och 26 veckor på mig inför Gp . *BOOOOOM SCHAKALACKAAA! ;D 
DE kommer bli en helt ny nivå igen, aldrig kört så länge som jag ska inför dessa 2 nu. Så det lär bli utmanningar på en högre nivå.... And I like it D BOOMSCHAKALACKAAA ! ^^ 
Tar nu längre tid inför tävlingarna är att jag vill uppnå hårdheten jag ville ha på AT  men började för sent, Vill bli hårdare än jag någonsin varit innan, då får man dra in med hårdhanskarna mä vet ni ! B/)
Vvarit sängliggande  2 dagar nu efter att jag trodde sjukdomen skulle vända efter kurens slut i lördags, men började trycka på med styrketrning för fort, körde i 3 dagar sen sjuk, värre i måndags kv igen. Så Ons, Torsdagen har inte vatt roliga... MEN med lala brevid sig och en ost maka så blev de lite bättre... ;/ haha ! 
 
Allt för i dag... Mer inlägg in i morgon... ! Btw; Happy HALLOWEEN ! BUU ! ;) 
 
 See Yaa !! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0