Only me on my Journy!! =)

Då har jag averkat några veckor på dieten, typ 2veckor. ;) Känns NICE! 
Någre kilo och centermetrar mindre alleredan. ;)) 
 
Denna veckan som gått har varit fullt med BOLLAR i luften.. att få in allt detta blev jobb i rööva. ;))
Mycket jobb, studier, vår första tentam vart nu i Lördags, *håller tummarna på det bästa*
Går på diet,  får in styrketräning och Cardio träning. Jobb-möte, så har ännu ett till jobb nu. ^^ haha ännu ett jobb ja.... Visst är det bra men många ställen nu! ;S
 
 
mmmm, vad har mer hänt.....  Jo, tog ett träningspass med Johanna J, sambons kusin, min lille kämpe. Hon ska också tävla fast i bf, bodyfitness kategorinoch ja ( som ni någ anar, BB, bodybuilding.
 
Min och min sambos sponrors Sambo-Fia kom och lämnade lite kläder till oss nu i veckan med. =)
Holjetrading-skrot & metall företag. Andears R är del ägare på det företaget, Jätte bekväma kläder. =)
 
 
+ Att jag måste nämna att jag har någ hittat mitt team som jag kan/ska tävla för. =))) 
Bara några saker till som skall fixas innan, så som kontrakt inskickat och betala Licensen till Skkf.
Sen är jag en av MM-sports Team. =D Härligt, att hitta något Team som har så bra grejer!!
Kan knappt vänta på att bli en av MM-sports Bodyscience medlem. =D 
 
Vart 1 vecka sen jag bloggade sist så nu löper det lite bilder fritt på bloggen från, benpasset i dag och bilder på tröjan från Holjetrading,
 
och lite flams-gymbilder på tokiga MEE! Puss! ^^ 
 
Alle-redan börjar ådror synas lite då o då på armarna...!! AP-NICE!!! ;P
Jag menar more to come och den som väntar på nåt "gott" väntar aldrig för länge..! ^^
 
 
Take Care AND find what you love and GO FOR IT And train HARD, ofcourse!! ^^
See Yaaa!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Diana - Level Up!

Hej snygging! Vilka tider tränar du i veckan? Hade gärna hakat på nån kväll:D

Svar: Hallo Bruden!!! Jag lägger träningen väldigt på väldigt olika tider, då jag får lägga den när jag inte jobbar och inte pluggar o.s.v. men vi kan ju bestäma en dag så kan jag kanske komma till K-stad. Kram!!
Madelen Nilsson

2013-03-04 @ 09:53:49
URL: http://levelup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0