Häftigt, värre!! ^^

I 2 dagars tid nu så har det varit kämpigt att hålla glöden uppe då jag varit trött i kroppen, och små hungrig, huvudvärk och nerstämd, Min Morfar har ju faktiskt gått bort... Jag har någ inte riktigt inset det än.... Svårt att förstå helt enkelt..... Men han led inte och fick leva det sista som ha sj ville! <3 Pratade med mamma idag, ville bara hålla om henne, hon är en kämpe! <3

Åter till träningen så går det framåt, vägning & mätning i morgon.=)
Brallorna sitter löst i gumpen och jag känner mig sladrig ( det man kan uppleva när fettet släpper från kroppen ) så neråt har det någ *igen* gått. ;)

 

Gjort en video på när jag spänner mig i dubbel biceps posen bakifrån, Skillnaden på när man spänner latsen och ryggen och från när man inte spänner den. =) kolla den! häftigt... ^^ Tyvärr

Btw; en bild på är latsen och rygg spänns! ;)  

Coolt, men grejer som sticker ut på en, VETT JA!! ;D 

 

Ha de GÖTTans!

Take Care/ See Yaa! =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0