13 weeks left!! =D

Jaha, då sitter vi här med den sista dagen på denna veckan alltså den sista dagen min min 4:de veckas diet också.. =) 
 
Allt rusar neråt och på rätt håll.... Att hålla vikterna på samma vikter i alla muskelgrupper är inte jätte svårt, bara extra utmanande ibland.
Lärt känna min kropp rätt bra nu och vet hur den skaa känna sig på sitt bästa sätt innan man drar i gång,innan och efter. = strechning, uppvärmning + strechtning igen! strechingen igen blir mest på de stackars benen som körs så ofta...! ;D 
 
Såå många som släpper frågan; Vad tycker du är bäst att göra? uppvärminng el strechning el båda? Sen säger dom; jag får ont så jga gör inget av dom.... Mitt svar är då; det är helt upp till dig! 
 
Och nu är jag registrerad inne på Skkf och inne i teamet MM-sport! =) roligt värre! 
Får man se vad för snyggt man får bära av dom snart... ;) 
 
 
I dag ska jag färga hårt!!! ^^ ååååh, gues wish hair- coulor I should take...???  ^^
 
Ni kan andas lungt för det Kommer jag lägga upp bilder på sen. ;D
kör lite bilder på formen efter 4 veckors deff nudå. =)) 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 



Nu ska jag låta dagen får ta sitt skutt så avslutar denna blogg....  Ps idag är det ben för 4:dje gången denna veckan! HEPPHEPP! 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Have a good day and I`ll see yaa! Bye..
See Yaaa!! 
 

Kommentarer
Postat av: adam

Looking great. It really is amazing how you can transform your body so fast. Your musclular definition is outstanding. I wish I had your genetics. Keep up the hard work. You will for sure win your competition.
BTW your hair is looking killer.

Svar: Hi you! Thank youu. =) yeah.... Something has already happend to my body. Feels great! =) Btw; My hair is now purple Thx. =)
Madelen Nilsson

2013-03-18 @ 01:01:52
Postat av: PCT

vad kommer du köra för PCT?

Svar: Om du först berättar vad PCT är för något? så kan jag någ svara på det sen.. ;9
Madelen Nilsson

2013-03-18 @ 07:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0