Vila sig i form låter härligt, det !! ^^ 3 days left !! ;-D

Hure läget!!?! :) 
 
Med mig är det sjukt BRA !! Har en form som känns som om den väger TON !! ;-) och liknar en ballong med muskler ! ;-) 
Såkallat Lite vätske tryck ! ^^ Av all vatten, o salt och strypta kolhydrater. ! 
 
Jaa, precis ni hörde rätt ! :) 
Jag gör en tömmning & laddning denna veckan nu innan tävlingen. ;-) Aldrig gjort nåt sådant innan.... Men nångång ska de väl få vara den första gången på "allt" :-) 
 
De kan ju bli riktigt bra ! :) Allt går enliget planerna så jag är lugn på den biten iaf .. ;-D 
 
Riktigt nära nu du !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ^^
sick,sick, sick vad happy jag känner mig samtidigt väldigt nojjig och exalterad på hur formen kommer bli nu..... Och vädigt exalterad på att bara få göra sin grej på scen förstås ! <3 
 
Mer bilder på formen i T bikini får ni med å klart, men inte än.... Nu får ni nöja er med lite tagna bilder på formen lite här o var ! ;-)
 
Nån från när vi vart på stranden med! :) 

Mitt underbara hjärta-sambo-min andra hälft ! <3
Och jag tar vår första strandsolning i veckan!! B-)
 
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
avslappnad mage !! ^^ 
Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! peace out! ^^
 
Nu när jag kommer ladda i morogn så är det bara att vila sig i form... Sista styrkepasset vart i dag och sista CARDION Vart i går... Nu käkar vi kolisar & drar ner på vattnet mer.... o ta väck saltet !! ^^ btw; yes! ;-) Men törstig, ee inte så kul kanske... ;-PpP
 
 
See Yaaa! Maybe tomorrow again..... ;-) 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: maria

hej! shit va bra resultat! Har du gjort upp kost och träningsprg själv inför tävling? Bor i K-stad och är sugen på prova lyckan på decembercupen och börjar nu planera dieten.... svara gärna med mail om du hellre vill.

2013-06-13 @ 08:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0