GROV & GRYM !!? ;)

Är ett önsketänke, till det blir sanning !!  
VIKTRACE!!? ;D
Mage nu.... 
Mage 2dagar efter T
 
 
***NOTHING IS IMPOSSIBLE***  Everything is possible !!!! !!! !! If you REALY WANT IT BAD ENOUGH *** !
remeber that people!! :-)
 
_______________________________________________________________________________________
Laddar träning nu efter frullen..... De börjar bli dax att dra nu ! Så sitter jag här... ;0 
Nää, jag har ju räknat med att jag skulle hinna blogga med.... OM det gick snabbt?! ;/ de gör de dock aldrig..... ;P Me = tidsopptimist!! ^^
______________________________________________________________________________________
 
Vikt ! 
 
ca 1 vecka innan  tävlingen vägde jag 59kg starade på ca 67kg från början.
På tävlings dagen fanns de inge våg så kund eej väga mig där..... Tippar på att jag rann av mig 1kg iaf. Så 58 kg säkert. :)
 
alltså, även om jag blev jätte besviken på att mina ben inte blev bättre än vad de blev så var dom bättre än sist. Det som räknas men jag ska inte ljuga, hade väldigt mycket ångset kring dom.... Iaf
 
58 ? kilo den 15juni. Förra gången jag deffade  / förberedde mig för Photoshooten 2012 vägde jag 56kg (med mindre muskelmassa) Allstå gjort en ökning på 2kg sen sist. :) 
 
Nyss.... 
1 vecka efter T, Gick jag upp 2.5kg, :D till ni som inte vet, de är helt normalt.... detta är väldigt lite jämfört med vad man kan gå upp på 1-4dagar... ;0 hahaha! 
Nu.... 
Vägde mig nyss. ;D väger; 62.9kg ^^ tjockis.... *joke* 
 
Sååååå efter mina 2.5kg upp har jag nu ökat 1.4kg på 1 vecka till... hm.... stopp i BACKEN!! ;-)
 
Avrunda nu med att jag har alltså gått upp 3.9kg sen tävlingen. Älskar hur stor jag känner mig på gymmet, men sen känns de fluff.... haha ! Älsakr detta liv! ^^ <3 
***********************************************************************************************************
 
 
 

*************************************************************************************************************'
 
Jag ska lägga upp hur jag tränar benen ( många som frågar det) 
Och lite text om hur maten ser ut nu.... ! 
 
Men HINNER INTE NU FÖR NU SKA DET KÖTTAS!! B-) 
 
Happy Saturday everyone!! ^^ Bye the way ska till tattueraren i dag !! B-) 
Take Care!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0