Tireddddddd But Whatever !!

Puhhh vad trött jag är i dag ! o.O
 
Kom hem från jobbet kl,11.00 i morse. Började i går Söndag; 11.30 till 11.00 i dag. Javisst är nattapassen långa ! Speciellt på helgerna då de är 24timmar, annnars mellan 16-19timmars. Jag gillar dock nattpass ! :) blir bara sååå¨trött efteråt om jag inte lyckats få ro, sömn där över natten..... Dagen efter blir väldigt dryg om Johnblund mer el mindre drar ner ögonlocken på mig....FY !!  fniss** :) 
 
Btw:min sambo Kristoffer, började sin resa mot sin 4 tävling. Dec + Lucia 2013 !!! Kommer göra uppdaterngar om honom med.... om ni inte följer honom redan förstås ! ;-)) 
 
Jjaja....
Vad har skett denna dagen fram till nu... 
Jo...
Hemma. Packa upp. Duscha. vilat(slumrat-helt matt i kroppen)
Ätit.... Sitter här och bloggar. Träning ska ske om 1 timma typ... tror dock det blir en powernapp innan ! ELL inte .... för taggad för att sova nu.. ;;)
 
 
SEN/strax SKA DE SLAKTAS ! 
T-Schemat har ändrats och sa prioteras annurlunda.. Så inget benpass nu utan ett axlar,f-b-,traps triccor !!  
 
 Bortsett från rööven så är det faktiskt igen rump video utan en väldigt go motivations video + en Go musik tll ! 
Take a look ! :-))
 
Oavsett hur du mår Dont ever forget what Y realy wanted from the beginning nomatter how tired Y are !! ;-)) 
 
Lite motivations videos ! :)
hon är stark... grym tjej. 
burkar mest kolla på lite hardcore grejer, ;) denna tjejen få räknas in här med... ! :)
 
 
 
 
 
**********************************************************************************************
DLB FÅR bli den sista videon.... ^^ !! 
/////////////////////////////
/////////////////////////
/////////////////
See Yaa!! :))
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0