New videos!! ;)

                         
 
 
 
Good Evening!! =) 
Min tanke vart att ta/lägga in båda mina videoklipp här på bloggen men den andra ville sig inte.... Finns ute på min sida på yout... iaf.. 
 
Bara tvungen att lägga ut nåt nu innan resan mot hårdheten börjar.... =)) I morgon börjar min färd,ja!!!   
Haft kalas här nyss i dag så nu är vi bägge slappa o sockriga.. ;S ;)))
 
vet inte riktigt vart vi hamnar (gör) ska göra nu resten av kvällen men härligt att inget ha planerat!! mennn fy fabian vad jag är sugen på kyckling spett... ;;SSSS =PpPpPpP !!!
 
I dag blev det gymet igen efter 5dagar.... - Gjorde ett överkroppspass, "special" kliade gött i kroppen efter 3dagars vila, men nu gjorde jag nån extra vila så kroppen och jag kunde pusta ut lite till innan lång tids dietandet sätte igånga!!!! =))))  Taggad till tusen.... 
 
 
/ See Yaa!! =)) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0