Snabb inlägg var det häran !! =)

Tjanixen !! Hoppas allt leker, så som det alltid gör i livet.. ;-) not! Men jädrigt bra kan det vara.... =))

Fortfarande förkyld, inflammation i bihålorna, som jag fått ! :( Trist då det förstt blev bättre sen vände det tamed f**n genom att bli sämre i dag i gen... :(

Men men soo it goes... Gör vad jag kan göra med det jag har och kan göra helt enkelt... Always Nomatter What !! :_)
men imed förkyldningen känns värre i dag så blir det någ ba Cardio i morgon utan styrketräning, då jag iaf kan förbränna utan att får nån tryck i bihålorna på samma sätt såsom jag hade fått vid styrketräningen som kan göra det värre. Nåt ska göras iaf!

Sååå, Do What You Can - With what You Can and have***

Varit extra jobbigt att fortsätta dagen i dag då jag bara viljat krypa ner i sänga o ba vatt...!

men jag har iaf hunnit med, Stryketräning, matlagning, jobb, hämtat alla intyg, och tjänstebevis till alla de utbildningar som ska sökas till hösten.. =) Sen var det skol-arbete,plugg sen Cardion nu i kväll. matlagning ännu en gång, ;)

I morgon blir det in till Kstad för några timmar på Högskolan igen! =)

Have a good evening now becuase I`m going to have a Good night sleep! <3

See Yaa !! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0